Veelgestelde vragen

Bekijk hier de vragen die veel gesteld worden. 

Over de box

Welke producten vind ik in de boxen?

In iedere box zitten minstens 4 (duurzame, eerlijke, spirituele) producten. Welke producten dat zijn is nog een verrassing, maar denk aan thema’s als: spiritualiteit, kristallen, persoonlijke ontwikkeling, (zelf)liefde, astrologie, meditatie, tarot en al het andere wat een beetje mysterieus is.

Verder krijg je:

  • iedere maand een digitale bonus (bijv. e-book, meditatie, online cursus);
  • elke maand een ander thema;
  • gratis bij je thuisbezorgd.
Hoeveel kost de box?

De box kost 24,95 per maand. Dit bedrag betaal je wanneer je de eerste box in de webshop bestelt. Hierna wordt het bedrag iedere maand aan het begin van de maand van jouw rekening afgeschreven. 

Waar kan ik de digitale bonus die bij de box hoort downloaden?

Iedere maand ontvang je een digitale bonus bij je box (bijvoorbeeld een e-boek, meditatie, of online cursus). Deze digitale bonus kun je vinden door in te loggen in je account en op ‘downloads’ te klikken. 

Zit ik ergens aan vast?

Natuurlijk zien wij je niet graag gaan. Maar als je het abonnement stop wilt zetten, is dat geen probleem. Je kunt iedere maand opzeggen en je zit niet vast aan een bepaalde termijn na je eerste box.

Wij hanteren een opzegtermijn van 7 dagen. Wil jij geen box meer ontvangen in de volgende maand? Zorg dan dat je 7 dagen voor de laatste dag van de maand opzegt.

Betaling

Hoeveel kost de box?

De box kost 24,95 per maand. Dit bedrag betaal je wanneer je de eerste box in de webshop bestelt. Hierna wordt het bedrag iedere maand aan het begin van de maand van jouw rekening afgeschreven. 

Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

De betaling van je eerste box doe jij op onze website, en dit bedrag wordt dan ook meteen afgeschreven van je rekening. Voor de tweede box schrijven wij het bedrag aan het begin van de maand van jouw rekening af, via automatische incasso. 

Word je ná de 25e van de maand of in de eerste week van de maand member? Dan schrijven wij het bedrag voor de volgende box pas na ongeveer 1,5 week af. Zo voorkomen we dat je heel snel achter elkaar betaalt, en zo kan je nog wat langer van je eerste box genieten! Na de tweede box zal het bedrag gewoon weer aan het begin van de maand worden afgeschreven. Wil je de tweede box tegelijk met de andere members ontvangen? Dat kan ook! Stuur dan een mailtje naar [email protected] en we maken het in orde voor je. 

Kan ik de box ook los kopen, zonder abonnement?

Nee, je kunt de box niet los kopen zonder een abonnement te nemen.

We hebben soms limited edition boxen die je wél los kunt kopen. Als deze voorradig zijn kun je deze in de shop vinden.

Wil je de box cadeau doen? In de shop kan je een giftcard voor een abonnement van 1, 3, 4 of 6 maanden kopen. 

Hoe kan ik betalen?

De betaling van jouw eerste box voer je uit op de website via iDeal of creditcard. Vlaamse members kunnen met Bancontact betalen. Daarna zal het bedrag iedere maand automatisch geïncasseerd worden, via dezelfde betaalmethode als jouw eerste betaling.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn aankoop?

Dat kan. Stuur een email naar [email protected] met jouw ordernummer, dan versturen wij jouw factuur naar je toe. 

Je kunt de factuur ook downloaden in je account.

Verzending

Wanneer ontvang ik de eerste box?

Je ontvangt jouw eerste box binnen 5 werkdagen nadat je besteld hebt.

Wanneer worden de boxen iedere maand verstuurd?

Je ontvangt jouw eerste box binnen 5 werkdagen nadat je besteld hebt. De volgende boxen ontvang je op de helft van de maand (rond de 14e van de maand). 

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland en België.

Opzeggen

Zit ik ergens aan vast?

Natuurlijk zien wij je niet graag gaan. Maar als je het abonnement stop wilt zetten, is dat geen probleem. Je kunt iedere maand opzeggen en je zit niet vast aan een bepaalde termijn na je eerste box.

Wij hanteren een opzegtermijn van 7 dagen. Wil jij geen box meer ontvangen in de volgende maand? Zorg dan dat je 7 dagen voor de laatste dag van de maand opzegt.

Wanneer kan ik opzeggen?

Je kunt altijd opzeggen, maar we hanteren een opzegtermijn van 7 dagen. Wil jij geen box meer ontvangen in de volgende maand? Zorg dan dat je 7 dagen voor de laatste dag van de maand opzegt.

Ik wil mijn abonnement opzeggen. Wat moet ik doen?

Wat jammer dat je weg gaat! Je kunt opzeggen door een email te sturen naar: [email protected], dan maken wij jouw opzegging in orde. Vermeld in deze email je naam en adres.

Zou je ook aan willen geven waarom je op wilt zeggen? Op die manier kunnen wij ons product verbeteren!

Let op: Wij hanteren een opzegtermijn van 7 dagen. Wil je geen box meer ontvangen in de volgende maand? Zeg dan 7 dagen vóór de laatste dag van de maand op.

You’ve got my attention

 

Ik wil een abonnement op Cosmic Box. Wat moet ik doen? 

Word member direct opzegbaar

Staat je vraag er niet tussen? 

 

Wij staan voor je klaar. Want alleen als jij blij bent, zijn wij dat ook. 

Neem contact met ons op